.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسری بودجه 33 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این نهاد با کسری بودجه 33 میلیارد و 700 میلیون تومانی مواجه است.

به گزارش مهر، دکتر قاسم عابدی ظهر سه شنبه در همایش آموزشی نظام نوین مالی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مجتمع دانشگاه تهران پلاژ خزر آباد ساری افزود: دانشگاه های علوم پزشکی باید اطلاعات و نظام مالی خود را به روز کرده و برای به کارگیری نیروهای زبده و تحصیل کرده شرایط کافی را در نظر بگیرند.

وی بهینه کردن روشهای حسابداری و ارتقاء سطح عملیاتی و علمی مدیران و کارشناسان مالی دانشگاه های علوم پزشکی کشور را از اهداف این همایش برشمرد.

عابدی اظهار داشت: خدمات دانشگاه های علوم پزشکی به جامعه با موضوع سلامت مرتبط بوده و این در حالی است که بهای تمام شده این خدمات مشخص نبوده و نظام ما را در یک محیط نامطمئن قرار می دهد.

مهدی خطیبی، مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اشاره به شرکت 150 تن از مدیران و کارشناسان مالی دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، شاهرود، بابل و یزد در این همایش گفت: در این همایش شرکت کنندگان با عملیاتی کردن طرح نظام نوین مالی که مبتنی برروش حسابداری تعهدی است آشنا می شوند.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح نوین نظام مالی قیمت و ارزش تمام شده خدمات دانشگاه های علوم پزشکی که در حوزه های متبوع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعال هستند مشخص می شود.

این همایش آموزشی به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی دانشگاه تهران واقع در خزر آباد ساری ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.